Etykiety

sobota, 5 października 2013

Sałatka, Orwell i zielona herbata!

Dziś obudziły mnie promienie jesiennego słońca, a skoro za oknem słoneczko to i humor dużo lepszy :).
Dlatego dziś na śniadanie serwuję zdrową sałatkę z chudym twarogiem i bułeczką dyniową oraz zieloną herbatką z dodatkiem malinek. Zapraszam!


Sałatę rwiemy na małe cząstki, dorzucamy 5 pomidorków koktajlowych przekrojonych na ćwiartki, połowę zielonego ogórka obieramy ze skórki i kroimy w większą kostkę. 4 rzodkiewki myjemy i w dowolnej formie dodajemy do sałatki (ja pokroiłam w większą kostkę). Do wszystkiego dodajemy połowę opakowania chudego twarogu, który wcześniej kroimy również w kostkę. Całość mieszamy z łyżką jogurtu naturalnego, odrobiną soli i pieprzu
Bułeczkę dyniową zakupiłam w Biedronce, ale w najbliższym czasie zamierzam upiec własne, aby do sklepu nie musieć biegać. 
Na koniec parzymy pyszną, zieloną herbatkę, bierzemy książkę w dłoń - ja właśnie kończę "rok 1984" Orwella. Polecam.

Smacznego śniadanka i udanej soboty ;)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz